؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

**سكـــــــــــــوت من**

**خداي خوب من! زندگي به سختي اش می ارزد..اگرتودرانتهای هرقصه اش باشی!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کارت پستال عاشقانه (۸)

واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی  . . .

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه

نام دارو : “دوست دارم “

فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت15:02---30 تير 1393
UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________________ UPДм
____________________________ UPДм
________________________ UPДм
____________________ UPДм
________________ UPДм
____________ UPДм
________ UPДм
_____ UPДм
___ UPДм
__ UPДм
__ UPДм
___ UPДм
_____ UPДм
________ UPДм
____________ UPДм
________________ UPДм
____________________ UPДм
________________________ UPДм


محمد و مونا
ساعت11:39---24 تير 1393
مردم کشور من با نفرت بیشتری به صحنه بوسیدن دو عاشق نگاه میکنند تا صحنه اعدام یک انسان..........
پاسخ:لایک


ناتاناییل عاشق
ساعت18:33---22 تير 1393
من مسافری زمینی هستم که زمانش به وقت حضور توست
خورشیدش به افق مهربانی تو طلوع می کند
و ماه آسمانش چشمان توست

پاسخ:فدات شم عزیزمی--بوووووووووووووس


درسا
ساعت12:52---20 تير 1393
اپم بیا گلم منتظرم
نظر یادت نره
پاسخ:چشم حتما میام


علی
ساعت11:58---19 تير 1393

تو نیستی …
و من ترس آن دارم که به این جمله گرفتار شوم :
“هرکه از دیده برفت ، از دل برود”


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, ] [ 15:56 ] [ فاطمه ] [ ]